Å så får man ett infall

och skriver i den här jävla bloggen endå.

Inatt har Dante varit relativt snäll. Vid 6 fick han ligga kvar brevid mig när han hade ätit. När jag vaknade vid 08:45 (!) så låg han nästan längst ut på Tobias sida, ren jävla tur att jag vaknade annars hade det varit hans första trilla-ur-sängen moment. Är så van vid att Tobias sover brevid så jag tänkte inte ens tanken att bulla upp med kudde och täcke på andra sidan.

Igårkväll åt jag godis som ett svultet barn. När jag fick nog av det så tryckte jag i mig en chipspåse. Sen satt jag här med salt på fingrarna och runt munnen..

- Fyfyfyfan vad jag tröstäter.
Skrek jag tyst, eftersom Dante sov.

Sen gick jag och la mig

Idag har jag fått min första ångest-attack utan att vara ledsen. Kändes som att jag hade på mig en polotröja i Dantes storlek.

Nu vaknade han.. så jag måste dra typ..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sötingunge du har !



Hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på humor, stand up, muscicerande och andra rolighter :)

http://www.aglepta.blogspot.com

2011-09-20 @ 13:56:54
URL: http://www.aglepta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0