Käälmää



                                                             God Morgon!

Inatt har vi inte sovit särskillt mycket. Eller, jag har inte sovit så mycket. Fastnade vid Sims inatt när Dante äntligen somnat. Inatt när jag gick och la mig så låg han som en liten boll i sin säng, med knäna under magen. Sen fes han och vakande, och blev ledsen såklart.

Nu ligger Dante på golvet och skäller. Han spottas också, och låter som en bil. Nu har han lärt sig låta väldigt väldigt ljust, och högt. Som ett brandlarm.

Idag tror jag att det blir en tur till Käälmää. Jag vill köpa smink som jag aldrig använder, och ett par skor. Och en jacka. Och lite saker på Ikea. Tobias får betala, vassego!

Han ska jag snart ringa och väcka dessutom! Är så glad att denna helgen är över!

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0