Cha cha bloggen!!

Fisfrida in da house!


Jaha, vad har jag gjort idag?
Jag har varit på stan med fina Karolina, och våra ungar. Fikade, köpte en jacka som jag ska lämna tillbaka imorgon.. (jagkanintebestämmamig.se) Köpte även 2 nya träningslinnen med mudd runt lilla roompan. Jag hämtade ut ett halsband som jag har fått av mormor, som hon fick när hon var ung. Har haft det på lagning i ett par månader. 




Halsband..

Jag har inte tränat idag!! Vilket gör mig otroligt rastlös. Jag har ätit massa onyttigt. Nyss åt jag jordgubbar och grädde, vilket smakade sommar och en gnutta FEL! Fy mig..
Men men, imorgon ska jag träna igen, jag FÅR faktiskt ha vilodagar emellanåt. Faktiskt. Jag kan ju intala mig det i alla fall.
Nu är det Criminal Minds, det handlar om barn igen. ETTA byta kanal. Ett sånt avsnitt kan hålla mig vaken i dagar efteråt, vågar inte ha Dante ensam i sitt rum.
Nu ska jag kolla på Cake Boss!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0