Chicks with dicks

Hej fanz!!

Idag har det väl egentligen inte hänt så mycket. Har haft en vilohelg ifrån träningen. Förra veckan tränade jag Mån-Tors, sen vila fre-sön. Idag var jag tillbaka på banan igen. Värmde upp på cross-trainern, körde axlar + lite bröst & armar (läs gäddhäng) och en gnutta mage på maskinerna. Sen gick vi ner och körde lite tonande gympastik och kettle bells. NAJS!

I eftermiddag har jag haft mina småsyskon Isac och Tuva här en sväng. Dante var överlycklig. Han har börjat gå hela tiden nu. Innan har han hellre krypit fram eftersom det går fortare, men nu går han.. stapplande små små steg men han sätter sig inte ner.. utan fortsätter tills han är framme. Min fina fina pojk. 

Nu kom Tobias precis hem från Maxi.. han har köpt godis till mig, men det säger vi inte till någon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0