Hej görls and boyz

Ingen träning idag heller, dumma mig. Istället har jag ätit Sibylla till lunch, Tacos till kvällsmiddag (?) och choklad. Köpte även en ostkaka som jag funderar på att frysa in mot min vilja. Inte kan jag trycka i mig den också? Chokladen är nog nästan på väg upp igen. Tror jag.

Anledningen till att jag inte tränade idag?
Min Emma som jag tränar med ville träna senare, och jag tänkte gå ner till gymmet i alla fall. Då bestämmer sig T för att åka och umgås med en kompis..utan Dante. Han trodde visst att jag inte skulle träna helt plösligt. Då blev jag sådär gulligt grinig och sa "men då åker jag och umgås med någon ikväll när du ska spela fotboll, då" Vilket resulterade i att T blev putt å stannade hemma, jag med.. Men sen blev vi kompisar efter 10 min igen. Bra grej dedär med att bråka lite ibland. Man får ur sig små irritationer innan dom kommer ut av sig själva i form av mitt elaka jag, en riktigt purken argbigga.

Är det bara jag som funderar på framtiden?
Som det ser ut just nu så har inte jag något jobb, och T har bara jobb ett par veckor i sommar. Vi har världens chans att flytta till en annan stad med bättre studie-möjligheter. För helt ärligt, Oskarshamn är en jävla öken när det gäller utbildningar. Man kan bli undersköterska, Svetsare, tandsköterska eller personlig assistent. Inget som lockar. Inget jag vill jobba med dom närmaste 40 åren i alla fall. 
Dante är inte inskolad på något dagis än vilket är ännu ett plus i mina ögon. Jag vill egentligen inte ha honon på dagis alls, men nån gång får jag nog ge mig på den punkten också. Jag vet.
Mina närmaste vänner bor ju inte ens här. Jag har mina Idor i Åseda och Götene. Jennie bor iofs här men vi ses lika ofta som jag och mina Idor.

Jag hoppas att utredningen inte drar ut på tiden då det kan hjälpa så otroligt mycket om jag ska plugga i höst.
Jag kanske inte ens behöver plugga hemma. Tänk om jag kan sitta i ett klassrum med andra människor, och höra vad läraren säger. Det vore första gången. Mer om det sen.
Nu ska jag försöka locka med mig T in i sängen. Det är så mycket lättare att sova om han håller om mig. Fick ett tips att skaffa ett tyngre täcke.. det ska tydligen hjälpa hjärnan att slappna av. Kunde även gå ut och ställa mig i mörkret i ett par minuter, så kroppen ställer in sig på att det är kväll.
Jag har hämtat ut mina tabletter men jag vågar inte ta dom.
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0