Sista dagen frossar man..




GOOD EVENING PEEPS



Den här veckan gick det käpprätt åt skogen med träningen
. Mån & Tis gick det jättebra.. sen bara rann det ut i sanden. Imorgon ska jag försöka mig på Cambridge igen. Hoppas jag kan ha någon slags självdiciplin. Har lite annat runt om som jag måste försöka ta tag i innan sommaren är här också.
Idag sov jag lääänge, länge..
Har fått lite lugnande tabletter som ska göra det lättare att stänga av hjärnan och somna in. Dock blir man helt tom i bollen morgonen efter, trött och seg. Måste säga att dom hjälper otroligt bra mot min bråkiga kvällshjärna. Det tackar vi för, slipper ångest och allt snurr. Nu är det tyst, lugnt och avslappnat istället. Inga tvångstankar, inget analyserande av varenda ljud... ingenting. SÅ skönt!

Efter att jag vaknat, och Dante tog sin middagslur, så hoppade jag in i duschen och fixade till mig lite inför Meandi partyt hemma hos min Bror & Maria. Hittade lite fint till Dante och lyckades även bli frestad att ha ett eget party, som vanligt. Där var det dock en drös med barn, vilket gjorde det helt omöjligt för mig att fokusera på vad säljaren sa. Och jag skyller inte på någon, vilket det kanske kan låta som. Men jag klarar inte av stök om jag ska lyssna på något, så mitt party blir nog barnfritt. Alla tänker inte som mig dock, och det är väl tur det. ♥

Nu ska jag krypa ner hos min matförgiftade sambo.
Ha de bra nu pussgurka.
Puss... gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0