Valborg, eld och grillat.



Hej amöbor!

Idag är det valborgsmässoafton, right?
Jag har aldrig haft koll på om det är den sista April eller första maj som man eldar högar.
Trots allt så fick vi se en brasa idag. T's päron och deras lilla byhåla gör större och större högar för varje år. I år åkte vi efter att dom tänt på.. Känns inte bra att ha Dante intill ett brinnande berg av skräp.
Vi våldgästade papi med grillat ikväll, hans tant och Hossan var där med. Alla blev mätta och nöjda. Pappa beställde sina favvokakor tills imorgon, han fyller ju faktiskt år! Och det är klart jag gör dom, som jag alltid gjort. Tänkte baka hans favvotårta också, i smyg. Min papi <3
Nu ska vi kolla på Game of Thrones.. Ingen serie jag är jätteförtjust i längre. Första avsnittet av andra säsongen är hemsk. Dom dödar barn.
Men men, sa den homosexuella mannen. Nu ska jag planera morgondagen och kolla tv.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0