Hej Mamma och Jennie!

Här kommer erat efterlängtade blogginlägg!

Idag sov jag till 12.30.. sovmorgonen blev plötsligt mycket längre än jag hade planerat. Har inte sovit ordentligt dom senaste dagarna heller, kan ha varit därför.


Skuttade sen upp ur sängen och for hem till svärmor och svärfar (som var på jobbet) och åt mat från pastaköket. Mamma kom och hämtade mig och Dante å våran bil, och sen åkte vi till Karlssons i Högsby. Helt urplockat och mindre kul var det där, men lite fint hittade vi allt. Toapapper bland annat, och en tårtspade.


När vi kom hem så bytte svärmor av oss så vi kunde smyga iväg på bio, snövit. Det satt en hagga på raden bakom och tuggade chips med öppen mun. Jag som har svårt att fokusera på filmen vanligtvis höll på att krypa ur skinnet. Chipsen tog aldrig slut, och det spelade ingen roll hur många hål jag försökte stirra igenom hennes huvud. "Snart går jag fan UT här ifrån" sa jag högt men icke, hon fattade inte piken. Var nära på att vända mig och och spruta läsken i ansiktet på henne som en fontän.. Det hade varit fantastiskt.


Annars händer det inte mycket, jag har fyllt 25.. (jag vet.. GRATTIS till mig..stora tjejen.. bla bla)
Hade lite grillfest med några kompisar, mycket lyckad. Vi var i High Chapparal med familjen, jag försöker ta mitt körkort. The usual you know.

Men nu ska jag skutta i säng.. ska upp å köra imorgon. Vilket betyder att jag inte kan ta någon tablett ikväll för då är jag helt väck... =) 


Puss!

Kommentarer
Postat av: mami

Tack <3

2012-06-15 @ 08:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0