Körkort, Marängswiss och Soool.

Idag har jag tagit mitt körkort! Klarade uppskrivningen förra veckan, och idag klarade jag uppkörningen! Känns helt fantastiskt bra! Trodde inte att jag skulle klara det, men tji fick jag som tur var. :)






Tog första rundan själv, kändes förbjudet och skitläskigt. 





Åkte ner till hamnen och andades en stund, sen hem och hämta upp mina pojkar. Styrde ratten mot P-vik där mamma och mormor ville fira lite.




Ikväll åkte jag och hämtade Filippa och så tog vi en runda på stan, åt en bulle och handlade. Sen hem till henne och åt kvällsmat innan Tobias undrade vart jag tog vägen. 
Nu är jag hemma, otroligt nöjd med denna soliga fina dag!! Har kramp i låret efter allt gasande! ;)


Nu ska jag duscha och sen kolla på ett avsnitt innan jag skuttar i säng!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0