Monday 18

Hej kära du!
Jag orkar inte skriva så mycket ikväll så det blir en del bilder istället. Har precis kommit hem ifrån Zumban. Trött.se




Efter körskolan blev det fika med mamma och lillebror



Efter det storhandlade vi på Netto, sen åkte vi och köpte mig en jeansjacka (glad tjej)
Tobias och Dante var hos svärisarna i Kilen under tiden, och när
jag kom dit så strålade solen;









Lite gofika och dricka i värmen;



Vi släppte av T's mormor och åkte ner till min pappa en sväng, för att 
sen åka hemmåt igen så jag hann med Zumban vid 19.
Kom hem för ett tag sen och då gjorde jag och Achilles hemmagjord pizza;




Nu blir det en dusch, och sen sängen. Imorgon händer det viktiga saker. 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0