Söndagsmys.

God afton! 



Har nån slags "bad-face day" efter alla kakor igår.
Äter jag minsta lilla chokladbiten så ser jag ut som en 13 åring med akne dagen efter. Supernajs!

Idag har vi lagt i vår padda Isabell (båten). Vågade inte ta med mig telefonen i båten när vi tog första rundan, annars hade jag bjudit på ett par fina bilder. Bjuder på en annan lite längre ner istället.
Under tiden vi var i Sörvik så var Dante hos sin farmor. När vi var klara käkade vi kycklinggryta och färskpotatis. Mycket gott. Helt plötsligt var klockan mycket och det var dags att tänka på sista versen. Hem åkte vi och fick tillslut Dante i säng efter lite välling och bus i soffan. 

Nu har jag precis ställt pannacotta i kylen, Receptet kommer om ett par minuter. 
Här är en bild ifrån igårkväll:



Hemmagjord hamburgare med rökt oxbringa.
Rostad färskpotatis med lök och paprika. 
Å en kall sås till det.
GÖTT MOS

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0