Lördaglördag

Hej friend!
Sitter hemma i soffan, själv, helt själv. Skickade iväg Tobias & Dante på eget äventyr. Han får lite ensamtid med Dante, vilket är viktigt i mina ögon, och jag får lite ensamtid med min hjärna, vilket jag definitivt behöver. Tv:n är avstängd, har öppnat alla fönster och bara ligger i soffan å fyller huvudet med fluffig luft. Andas iiiiiiin, andas uuuuuuut. Fick en avslappningsskiva att lyssna på när jag inte kan stänga av.. Väldigt lugn och behaglig att lyssna på..
Man ska ligga och andas från tårna och ut i hårtopparna. Helt plötsligt säger damen, "känner du dina lilltår?"
mjäaaaa.. jo.. det gör man ju när man tänker efter. Så det kan jag göra ibland när de e stressigt. Andas in och försöka känna mina lilltår.
Nu ska han snart hämta mig, Dante får vara hos farmor en stund så vi kan "storhandla"
Nu ska jag fortsätta med mina lilltår.
Tack å puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0