the twätt isn't räddy

Tvätten e inte klar, klockan är 00.39 och jag vill sooooooova.
Vilken TUR att Tobias är vaken och allert, trots att han tog Dante imorse så jag fick sova.
Så snart ska jag smyga mig, likt en jaguar som smyger sig på sitt byte, mot bingen och skalla kudden som ett hockeyproffs.
Igårkväll kunde jag inte sova dock. Skitångest till förbannelse. Höll krampaktigt i Tobias och så fort han började snarka så fick jag panik och grät en skvätt. Tillslut gick han och hämtade Dante. Som att ge ett skrikande barn en napp. Jag slocknade.
Nu ska jag börja mitt smygande. Hoppas jag somnar innan Tobias väcks ur sin dator-trans. Då MÅSTE han gå ner till tvättstugan. *ler elakt*
hare bäst my love. Hörsch imorn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0