Fredagsmyys..

Hejsan svejsan!

Idag har jag varit och lagat maten till pappas fest imorgon. Det blir bla. Liveband, helstekt gris, massor med folk vad jag har förstått. Han har till och med införskaffat en bajamaja.. 

Idag har jag ätit 2 shakes.. Men eftersom jag inte tog med mig nån påse till papi så åt jag kanske 1/4 äpple och en liten liten bit med kött. 

Sen åt jag donken, och har precis slickat ur en plastbunke full med Chokladkaksmet.

Ja, fuskat idag då. Har inte tagit nån påse då jag tycker det är onödigt när jag endå har ätit. Enligt gubben på Cambridge så ska jag alltid ta 3 påsar.. vad jag än lägger till. Imorgon kanske det slinker ner en grogg eller två så jag känner att jag måste äta något, annars blir det nog en hejdundrande fjortisfylla för min del.
Anyways, om en vecka sitter jag hos min Ida i Götene. Lämnar pojkarna hemma för en hel helg med min darling! Är ju lite mer än 2 månader sen vi var där nu.
Anyways.. har en bloggdesign att skissa på.
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0