God Afton.. Jag ligger i sängen och våndas...

2012-04-29_20_15 (MMS)

God Afton.. Jag ligger i sängen och våndas.. Tog ingen tablett ikväll eftersom jag vill vara pigg imornbitti. Vilken jäkla skillnad det är. Kroppen vibrerar på nåt obehagligt sätt. Hittar obekvämligheter överallt. Tårna ligger fel, täcket är vikt, spänner käken, tvingar ihop ögonen. Letar omedvetet efter fel. Det här är det jag inte kan stänga av.. Tvångstankar.. Det finns olika tvångstankar.. Dem som kräver handlingar, altså fysiska.. Och tvångstankar som maler i huvudet. Sånna har jag. Ikväll har hjärnan ältat ett scenario där Dante ramlar ner för trappen. Mina känslor går helt bananas och jag kan inte stänga av tankarna. "tänk på något annat" säger T ibland.. Men det är som att hejda ett rusande tåg, och få det att byta körriktning. No es possible. Not doable. It goes not. På tal om annat. Idag skulle jag baka till pappa, men det sket sig. Köpte fika istället och han blev nog rätt nöjd endå! :) NUU börjar ögonen svida så jag ska försöka somna in Fridens Liljor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0