Hej bloggen! Idag skulle min morfar fyllt...

2012-05-02_19_08 (MMS)

Hej bloggen! Idag skulle min morfar fyllt år. Det är snart 4,5 år sen han gick bort.. Helt orealistiskt att inte få fira födelsedagar och högtider tillsammans med min morfar. Han missade aldrig ett kalas, aldrig en skolavslutning. Aldrig en rast heller för den delen, alltid på spaning efter jack-lösa barnbarn och elaka ungar. Det är fortfarande tungt att tänka på honom.. Hans begravning är som en dimma. Men hans ansikte och hans röst kommer jag aldrig glömma. Det räcker med att slå hemnumret till mormor så blir man glad. Långt där inne hoppas jag fortfarande på att det är han som kommer svara i andra änden. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0