Rutten dag..

Idag är jag helt slut.. näsan rinner, förmodligen pga pollenallergi, vilket jag aldrig nånsin kännt av innan. Vill gå till körskolan men tar mig inte iväg. Behöver städa men det lockar lika mycket som gynekologen ungefär. Inte alls med andra ord. Nej, jag ska inte till gynekologen.
Förutom det så börjar livet rulla på lite. Sökte en utbildning i Borås igår, idag har jag sökt i Lidköping och Skara. Bara hålla tummarna, men hoppas ändå inte för mycket eftersom det var så få platser. Tobias verkar ge med sig när det gäller att flytta till en annan stad. Det handlar ju trots allt bara om ett par år. Oskarshamn kommer finnas kvar. Familjen också.

Nu ska jag försöka ta tag i mig lite.
Shakesen har gått bra hittills. Igår åt jag ren kur, och idag tänker jag också äta ren kur. Det blir lättare och lättare för varje måltid.
men nu ska jag i alla fall klä på mig och gå till apoteket, för det här snoret tycker jag då rakt inte om!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0